Известие

Collapse
No announcement yet.

Моля кажете ми колкото може повече за 164 2.0 ts

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Моля кажете ми колкото може повече за 164 2.0 ts

    От два месеца имам 164 ка. Много съм доволен от нея ,докарах си я от Швейцария сам и до сега освен консумативите не съм пипал нищо . Е един път имах проблем и мислех, че е бензинова помпа , но се оказа,че има един маркуч в самия резервоар дълъг около 10 см който често се цепил ,та ремонта ми излезе 1 лев точно . Преди 4 години имах 33 ка и противно на всичките си приятели ,много си я харесвах и си я карах 2 години близо . Сега просто искам така да се каже да се обуча откъм 164 ните и да знам техните слаби места . Да чукна на дърво слуша ме милата . Моята е най слабата бензинова , имам си климатроник и всички други екстри които се предвиждат за модела , само не знам имам ли подгреватели на огледалата :) Много ще съм благодарен на феновете тук ,ако разкажат малко повече за този модел .. благодаря ви

  • #2
    Otidi na tozi site:

    http://www.digest.net/alfa/FAQ/164/

    Comment


    • #3
      mezdu drugoto az syshto ima 33-ka 4x4 i ja karax 10 godini. Ot minalata prolet imam 164-ka i sym mnogo dovolen.

      Az sym fen na markata i samo takiva koli karam...sledvashtata shte e 166.

      kato kaza za markucha v rezervoara, kak razbra za nego i kyde stoi - da proverja dali ne e skysan i pri men.

      =====================
      Писането на КИРИЛИЦА е задължително!
      Има Кредор, ако нямаш инсталирана!

      Comment


      • #4
        Ами помпата е потопяема ,както може би знаеш .Тя се маха през багажника и стои в едно пластмасово като чашка (неква простотия ) а бе като в гнездо е .От помпата излиза едно маркуче ама едно такова никакво около 10 см дългэ и влиза в бензинопровода ,който вече е метал . Е тома правело големи проблеми . На мен ми глъхнеше гаснеше и чудното беше, че само когато остана с 10-15 литра в резервоара го правеше .. и то главно на леви завои.Отидох в Италсервиз(под моста на 4 ти километър) закачи пича един маноометър направи едно кръгче и ми каза че съм за помпа ,но да съм обърнел внимание и на това маркуче. Свалих си помпата (около 10 мин) и видях ,че въпросното маркуче е сцепено по дължината .

        Comment


        • #5
          164

          Добре дошъл в групата!! Поздравления за избора! Въпроси -към мен и Kefo
          Аlfa 164 Super 2.5TD

          Comment


          • #6
            ааааа тая на снимката ти е жестока е такава искам .. Това от не знам колко години ми е любимата кола и повече повтарям ПОМЕЧЕ на друга няма да се кача :))))

            Comment


            • #7
              164

              А,бе то мойта е едно към едно с тая,ама има още неща за притягане.Суперките са по-скъпи.....3-ма човека имам в Италия,4 месеца не можаха да ми намерят 2,5ТД,аз от тук я взех и не мога да я вкарам в линия още
              Аlfa 164 Super 2.5TD

              Comment


              • #8
                Здрасти и добре дошъл сред феновете на 164.

                Като се замисля колата няма слаби места, на които да обърнеш специално внимание.Освен дръжките на вратите. Направи си едно тестче на климатроника да не патиш после от счупени клапи или певъртели моторчета. Това можеш и сам да го направиш

                Comment


                • #9
                  абе и аз се бях натопорчил на такова ама като се замислих - тоз кораб из задръстванията и малките улички тука из центъра, паркиране ако пътуваш много - да ама за градско каране си е по-скоро не удобна
                  '93 ALFA ROMEO 155 2.0 TS
                  '98 ALFA ROMEO 166 2.0 V6 TB

                  Comment


                  • #10
                    ахах това за дръжките го знам ,затова се държа с тях като с гола жена за климатика ,в това време не мога да разбера работи или не , обаче болката ми е , че и двата дисплея не ми светят и на температурата и на часовника.Светеха ,след това почнаха по един да светят или едното или другото .. а сега от 5-6 дни нищо тъмнина пещерна ... :wazuup: нЕма такъв случай хи хи хи ама си я обичам мноооо не знам как да си постна като вас снимка иначе ще си я снимам и ще си я кача задължително

                    Comment


                    • #11
                      и само да допълня че моята е точно като на Кефо ,само дето си нямам долни очички (халогенни) хи хи их ама ше и сложа де то време има

                      Comment


                      • #12
                        Ехее ти съвсем събрат го даваш

                        Теста на климатроника го правиш, като дадеш на контакт, натискаш да работи на Екон, натискаш и задържаш копчето на предния десен прозорец( за вдигане), натискаш копчето от климатроника да духа само в лицето и натискаш Ауто.Това го правиш при положение, че държиш всичките копчета натиснати иначе нищо няма да стане.Ще надуе вентилатора, след което ще премигле няколко пъти там където пише температурата и ще изпише някакви числа.Запомни ги и кажи да видиме дали е открило някакви грешки.След всичко натисни Ауто и си готов.

                        Препоръчвам ти да го сменяш докато е време климатроника да не отчупи някоя клапа, щото после лошо.... 50лв струва втора ръка.

                        За снимките... качаваш ги първо някъде примерно в бол.бг след което даваш[img]URL-то%20на%20снимката%20и%20пак[/img] и си готов.

                        Алф малко е кофти за града и не веднъж ми се е налагало да прибирам огледалата за да мина през някоя от преките на Витошка да речем, ама пък и нямам много работа там така, че не ми се и налага.И за паркирането е кофти.Затова пък има перфектни огледала и позволява при паркиране да се разминаваш на милиметри.

                        Comment


                        • #13
                          test

                          кефо,имам за Суперката как се прави тест,ама е на немски,намери на по-познат язик,че нищо не отбирам
                          Аlfa 164 Super 2.5TD

                          Comment


                          • #14
                            Намираш българо-немски речник и превеждаш

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от Kefo
                              Ехее ти съвсем събрат го даваш

                              Теста на климатроника го правиш, като дадеш на контакт, натискаш да работи на Екон, натискаш и задържаш копчето на предния десен прозорец( за вдигане), натискаш копчето от климатроника да духа само в лицето и натискаш Ауто.Това го правиш при положение, че държиш всичките копчета натиснати иначе нищо няма да стане.Ще надуе вентилатора, след което ще премигле няколко пъти там където пише температурата и ще изпише някакви числа.Запомни ги и кажи да видиме дали е открило някакви грешки.След всичко натисни Ауто и си готов.

                              Препоръчвам ти да го сменяш докато е време климатроника да не отчупи някоя клапа, щото после лошо.... 50лв струва втора ръка.

                              За снимките... качаваш ги първо някъде примерно в бол.бг след което даваш[img]URL-то%20на%20снимката%20и%20пак[/img] и си готов.

                              Алф малко е кофти за града и не веднъж ми се е налагало да прибирам огледалата за да мина през някоя от преките на Витошка да речем, ама пък и нямам много работа там така, че не ми се и налага.И за паркирането е кофти.Затова пък има перфектни огледала и позволява при паркиране да се разминаваш на милиметри.
                              е Кефо бате ,или аз съм мноо тъп или не знам баси ... правя всичко ,което каза ,но на дисплейчето не ми се появяват никакви цифрички стои си на хай температурата и това е ... държа джама (вдигане) духалката дето духа само в лицето , ама нищооооооооооооо май май съм си тъпичък

                              Comment

                              Working...
                              X